RASK LEVERING | 30 DAGERS ANGRERETT ❤️ | NYHETER HVER UKE!

Kundeservice

Finner du ikke svar på det du lurer på? Ta kontakt med oss!

Vanlige spørsmål

Er dere en norsk butikk / gjelder vanlige norske lover og regler?
Ja! Vi er en norsk butikk og norsk lov gjelder ved alle kjøp. Vi har utvidet angreretten fra de lovpålagte 14 dagene til 30 dager, slik at du har god tid til å bestemme deg om du er fornøyd med varene dine.
Retur: Produktet var ikke som jeg så for meg, hva gjør jeg?


Du har 30 dagers returrett! For å returnere hele eller deler av bestillingen din, gå til vår returside.
Reklamasjon: Produktet jeg bestilte var skadet da jeg mottok det, hva gjør jeg?
Heldigvis skjer det sjeldent, men det er utrolig leit når varer ikke kommer frem i god stand. Vi behandler skadesaker raskt, så send oss bilder av skaden (også av emballasjen om denne var skadet) så bestiller vi opp en erstatningsvare til deg :) Ta kontakt med oss her for å melde om skade.
Uavhentet pakke: Hva skjer om jeg ikke henter pakken min hos utleveringsstedet?
Pakken vil bli returnert, og vi vil dessverre bli nødt til å belaste deg med et gebyr på 250 kroner for uavhentet pakke for å dekke kostnadene :( Det beste er derfor om du henter pakken din innen 7 dager, slik at du kan få glede av de superfine produktene du har bestilt.
Jeg ønsker å selge produktene deres i butikken min, går det an?
Ta kontakt med oss for informasjon om forhandler-rabatten du kan få ved bestillinger av et visst kvanta.
Hvorfor står det "Ingen sending er mottatt enda, bare melding om dette" (eller liknende, avhengig av transportøren) når jeg sporer pakken min?
Dersom du har fått en pakkesporing fra oss, er pakken sendt fra lageret vårt selv om du får opp meldinger som "ingen sending er mottatt enda", "Shipment Information Received" eller liknende (avhengig av transportøren).
Det er to grunner til at du kan få denne meldingen:

#1. Pakken kommer fra et fjernlager utenfor Norge, og statusen oppdateres ikke før pakken har kommet til Norge.
#2. Pakken har ikke blitt scannet inn av transportselskapet (ved ulike distribusjonsterminaler) og er sendt direkte videre, dette skjer spesielt når pakke-volumet er høyt.

Du kan uansett være trygg på at pakken har gått fra oss, og er på vei til deg :)
Jeg har bestilt både plakater og interiør-artikler, men har bare mottatt plakatene. Er det noe galt?
Plakatene våre produseres på bestilling lokalt i Norge, og sendes raskt til deg. Har du i tillegg bestilt varer som ligger på fjernlager og/eller er bestillingsvarer går varene fra fjernlageret og direkte til deg med en gang de er klare. Vi har valgt denne løsningen heller enn å vente på at bestillingsvarene kommer inn til oss for så å pakke dem sammen med plakatene og sende alt avgårde, for å holde leveringstidene til deg nede på alle produkter. Det er derfor helt normalt at varene kommer i ulike forsendelser :)
Hva er forskjellene på Sherpa-pledd og plysj pledd?
Plysjpleddene kommer bare i en størrelse, mens Sherpa-pleddene også kommer i en ekstra stor størrelse. Plysjpleddene er svært myke og har en delikat glans som gir en luksuriøs følelse. Sherpa-pleddene har den karakteristiske lodne innsiden, mens forsiden har en moderne matt finish med kortere "hår" enn plysj-pleddene.
KONTAKT OSS

Er det noe du lurer på når det gjelder sortimentet eller bestillingen din - eller har du kanskje forslag til produkter du gjerne vil se i nettbutikken? Ta kontakt med oss, de fleste henvendelser besvares innen 24 timer på hverdager :)

KONTAKT OSS HER

Hei! Hva leter du etter?

Selfie Animals fløyelspute

Noen kjøpte

Selfie Animals fløyelspute

10 minutter siden Fra Sortland

Din handlekurv