Fri frakt over 449,- | 30 dagers angrerett ❤️ | Nyheter hver uke!

Ofte spurte spørsmål / FAQ

Finner du ikke svar på det du lurer på? Ta kontakt med oss!

Vanlige spørsmål

Hva er forskjellene på Sherpa-pledd og plysj pledd?

Plysjpleddene kommer bare i en størrelse, mens Sherpa-pleddene også kommer i en ekstra stor størrelse. Plysjpleddene er svært myke og har en delikat glans som gir en luksuriøs følelse. Sherpa-pleddene har den karakteristiske lodne innsiden, mens forsiden har en moderne matt finish med kortere "hår" enn plysj-pleddene.

Hvorfor står det "Ingen sending er mottatt enda, bare melding om dette" (eller liknende, avhengig av transportøren) når jeg sporer pakken min?

Dersom du har fått en pakkesporing fra oss, er pakken sendt fra lageret vårt selv om du får opp meldinger som "ingen sending er mottatt enda", "Shipment Information Received" eller liknende (avhengig av transportøren).
Det er to grunner til at du kan få denne meldingen:

#1. Pakken kommer fra et fjernlager utenfor Norge, og statusen oppdateres ikke før pakken har kommet til Norge.
#2. Pakken har ikke blitt scannet inn av transportselskapet (ved ulike distribusjonsterminaler) og er sendt direkte videre, dette skjer spesielt når pakke-volumet er høyt.

Du kan uansett være trygg på at pakken har gått fra oss, og er på vei til deg :)

Jeg har bestilt både plakater og interiør-artikler, men har bare mottatt plakatene. Er det noe galt?

Plakatene våre produseres på bestilling lokalt i Norge, og sendes raskt til deg. Har du i tillegg bestilt varer som ligger på fjernlager og/eller er bestillingsvarer går varene fra fjernlageret og direkte til deg med en gang de er klare. Vi har valgt denne løsningen heller enn å vente på at bestillingsvarene kommer inn til oss for så å pakke dem sammen med plakatene og sende alt avgårde, for å holde leveringstidene til deg nede på alle produkter. Det er derfor helt normalt at varene kommer i ulike forsendelser :)

Er dere en norsk butikk / gjelder vanlige norske lover og regler?

Ja! Vi er en norsk butikk og norsk lov gjelder ved alle kjøp. Vi har utvidet angreretten fra de lovpålagte 14 dagene til 30 dager, slik at du har god tid til å bestemme deg om du er fornøyd med varene dine.

Produktet var ikke som jeg så for meg, hva gjør jeg?

Æsj, så dumt! Vi gjør vårt ytterste for å sørge for at både bilder og beskrivelser er nøyaktige, slik at du vet hva du kjøper, og vi velger nøye ut hvilke produkter som får plass i sortimentet. Skulle det skje at produktet ikke svarte til forventningene dine blir vi kjempeglad om du vil skrive noen ord til oss om hvorfor, slik at vi kan forbedre informasjonen, sjekke opp om noe har blitt feil eller i verste fall ta produktet ut av sortimentet.

Du har uansett 30 dagers returrett, så ta kontakt med oss om du ønsker å returnere noe så ordner vi det. Du må selv dekke returkostnaden, men så snart vi har behandlet returen din (og vi er veldig raske), får du refundert både vareverdien på det du returnerte og eventuell opprinnelig fraktkostnad til deg.

Jeg ønsker å selge produktene deres i butikken min, går det an?

Ta kontakt med oss for informasjon om forhandler-rabatten du kan få ved bestillinger av et visst kvanta.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken min hos utleveringsstedet?

Pakken vil bli returnert, og vi vil dessverre bli nødt til å belaste deg med et gebyr på 300 kroner for uavhentet pakke for å dekke kostnadene :( Det beste er derfor om du henter pakken din innen 2 uker, slik at du kan få glede av de superfine produktene du har bestilt.

Produktet jeg bestilte var skadet da jeg mottok det, hva gjør jeg?

Heldigvis skjer det sjeldent, men det er utrolig leit når varer ikke kommer frem i god stand. Vi behandler skadesaker raskt, så send oss bilder av skaden (også av emballasjen om denne var skadet) så bestiller vi opp en erstatningsvare til deg :)
Loading...